måndag 28 januari 2013

att vara tillbaka i verkligheten

Den här måndagen startade med svenskt kaffe, bussroulette och efterlängtat kontorsfniss med fina kollegor som gör att den här vintergrå första dagen tillbaka i verkligheten ändå känns helt okej. Jag är hemma igen efter fem underbara dagar i ett solvarmt Marocko som fyllt mig med en behövlig dos energi och upplevelser som jag bara vet att jag kommer att leva på länge. Självklart kommer jag att försöka dela mina upplevelser med er och förhoppningsvis kan jag ge en liten glimt av vad jag varit med om redan ikväll.

Foto by sara ulrika

Men nu först gör vi måndag och rivstartar den här jobbveckan med att sortera uppgifter, boka en resa hem till en älskad kalkstensö för lite mera jobb och dricker en och annan kopp kaffe till. Låter det bra? Ja, då kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar