måndag 27 maj 2013

100 inlägg

Via och foton by sara ulrika

För etthundra inlägg sedan startade den här bloggen och ämnena har hunnit bli många. Jag har skrivit om Paris och New York, om ljuv kärlek och den svartaste av sorger. Jag har varit arg på några och haft åsikter om annat Jag har gillat kaffe och skägg, drömt om bokhandlar och tagit er med på resor till Marocko. Jag har visat mitt Gotland och tagit er med till mina favoritställen. Listor har publicerats och jag har bett till högre makter om hjälp på traven. Jag har berättat att jag älskar mitt utmanande jobb och att jag har nån jag håller kär. Ni har följt med till 16 Davis Street, Maine, ni har varit med mig på spa och träffat några av mina vänner.
Vintern var lång och när det nu är försommar har jag skrivit etthundra inlägg. Det är bland det bästa jag har gjort. Tack för att ni läser det jag skriver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar