lördag 19 oktober 2013

hädanefter ska jag vara bra



Lördag och jag återhämtar mig efter två veckors jobb som jag av ren magi överlevt utan att braka in i den där väggen som alla pratar om. Jag jobbar för mycket just nu och mycket av det jag håller kärt blir lidande. Det är en jobbig insikt när man väl når dit.


Samtidigt händer det så mycket vid sidan av. Saker som är bland de största som hänt mig på länge.


Det är dags att vända ett blad i mitt liv. Jag ska sälja mitt hus och flytta till något helt nytt. Börja skriva ett nytt blad tillsammans med mannen jag älskar i något vi kan kalla vårt. 


Så hädanefter. Tänker jag efter. Hädanefter. Ska jag vara bra. Precis som Veronica sjunger. Och jag ska göra mer av allt det där jag vill göra och minska alla saker jag tror jag måste. För att vara bra.

För bra, det är jag ändå.


samtliga bilder är hämtade från min pinterest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar