lördag 16 november 2013

Hallkärleken och William Morris, igen


Jag har lovat bilder på min vansinnigt vackra (som jag tycker då) hall i flera veckor nu. Och trots att jag aldrig kommer att bli nån bloggare-deluxe som är känd för sina enormt vackra egenhändigt tagna fotografier så kommer här en pytteliten bildkavalkad från min hall. Hur konstigt det än låter så tror jag att det kommer att vara typ mina William Morris-tapeter, braskaminen och mitt mysiga sovrum jag kommer att sakna mest när vi flyttar i mars. Men Morris kanske får återuppstå i den nya lägenheten. Vem vet?

samtliga foton är, tro det eller ej, tagna av mig.

Idag är det lördag och vinden blåser fortfarande snål runt husknutarna. Det är inte speciellt kallt ute men yngsta dottern och jag tar oss ändå till simhallen för lite motion och värme i bastun. Och lagom när vi är som mosigast lär vi åka hem, lördagsslöa lite till för att sen åka in till stan fram emot kvällen och gå på Kalmar Teater och se musikalen Annie. 

Och visst finns det nog bra mycket sämre sätt att spendera en lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar