söndag 3 november 2013

om exakt ett år befinner jag mig långt härifrån


Om exakt ett år firar jag att jag just fyllt 40 år. Och det kommer att ske i New York. Tillsammans med mannen och båda döttrarna ska jag åka till en av de städer jag älskar mest precis när jag ska fylla år. Vi ska sightseea såklart, äta massor av god mat och tolvåringen har redan nu klargjort att en hel del shopping också står på agendan. Och jag protesterar inte. 

Jag vill inte ha någon stor fest när jag fyller år. Jag vill resa bort tillsammans med min familj och uppleva saker långt hemifrån som kommer att ge oss minnen för livet. 

Jag längtar redan så mycket att jag knappt kan sitta stilla när jag tänker på det.

alla bilder är från min mapp New York I love you på pinterest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar