måndag 18 november 2013

sju saker jag tänker på en måndagkväll


samtliga bilder från min pinterest. som ni kan följa. typ här.

1. Att vakna upp en lördagsmorgon insnurrad i ett täcke bredvid mannen jag älskar. Han har varit borta länge nu och saknaden är oerhörd.
2. Juldekorationer på torget. Hur länge ska man behöva vänta på advent egentligen??
3. Självinsikt. Jag är en obotlig pratkvarn. Need to lära mig to SHUT THE FUCK UP. Helt seriöst.
4. Strenght. Styrka. Det finns så oerhört många starka personer som jag ser upp till och önskar jag kunde spendera mer tid med. Men många finns långt från där var jag är. Det känns svårt ibland.
5. Resor. Jag längtar efter att åka till USA just nu. Det var en evighet sen jag träffade mina vänner där.
6. Vackra, svårmodiga, skäggiga män som genom åren fått min värld ur balans.
7. Tatueringar. Har länge tänkt på att skaffa en till. Nu har jag bestämt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar