torsdag 2 januari 2014

2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…


...så skulle jag typ nästan dö. Den är verkligen en sak som aldrig aldrig kommer att hända.

Men nu hade jag väl inget val då eller? Pistolhot var det ju.

Take me down to the Paradise city är kanske något för vulgo för att vara jag men ohyggligt roligt ändå. Skrattar nästan för mig själv en stund. Nåt självkritiskt och lite sorgligt av Håkan kanske kunde ha funkat annars? Jag menar, det är ju inte direkt den delen av kroppen som är den mest smickrande på mig eftersom jag typ bär alla (o)nödvändiga reserver just där. Nä. 

Något av Kent får det nog bli. Om jag nu måste. Den här kanske?


Snurra min jord min igen
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(vilken färg har själen älskling)


Bilden är hittad och lånad härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar