lördag 4 januari 2014

4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum.



Alltså. Jag är ju verkligen ingen fotograf och den här bilden togs mer eller mindre nyss. Med mobilen dessutom. Så ni får ursäkta att den är grynig som tusan och allt det där. Men här är iallafall dagens uppmaning att visa vardagsrummet. Jag gillar mitt vardagsrum här i huset och nu när det precis varit jul är det extra mysigt att hänga här. Julen får nog hänga kvar lite lite till här tror jag. Om inte annat bara för att det är mysigt med alla ljus när det är så grått och trist ute.

Lördagskväll är det ju och här hemma vankas det fisksoppa och hyrfilm. Mannen har dessutom bestämt att vi ska börja se Game of thrones ikväll eftersom jag fullkomligt missat denna serie. Det kan nog bli hur bra som helst det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar