torsdag 17 april 2014

Jag kan, jag vill, jag måste inte


Jag kan: mer än jag ibland tror.
Jag vill: resa mer.
Jag borde: äta mer grönsaker och fisk.
Jag skulle: vilja ha ett sommarhus på Gotland.
Jag gillar: hösten.
Jag älskar: vår svarta vägg i köket.
Jag måste: skriva färdigt min rapport.
Jag behöver: sova åtta timmar per natt.
Jag får: en enorm energi av att vara i stallet.

Jag kan inte: virka.
Jag vill inte: lära mig att dyka.
Jag borde inte: surfa på resor
Jag skulle inte: bli glad om sommaren blir kall och regnig.
Jag gillar inte: ägg.
Jag älskar inte: hundar. Jag är en kattmänniska.
Jag måste inte: gå upp tidigt imorgon.
Jag behöver inte: jobba på fyra hela dagar starting i eftermiddag.


Påskledigt står det i kalendern. 
Fyra lediga dagar till att göra precis just det jag vill. 
 Fantastiskt bra tycker jag.

Hoppas ni får en glad sån!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar