tisdag 4 november 2014

when forty is the number and London is the city

F-Y-R-T-I-O.

Jag måste smaka på det flera gånger.

4-0. Förti.


Men även om jag testar orden och siffrorna om och om igen, tittar mig i spegeln och känner efter så känns det inget annorlunda. Jag blir nog aldrig äldre än 33 i sinnet. Trettiotre är en bra ålder. Vi stannar där tycker jag.


Jag flög till London med min familj för att fira. Det var ett genidrag. Det är svårt att inte älska London, oavsett vilken ålder man är. Vi hade en vansinnigt fin resa med mycket intryck; Towern-besök, födelsedagsmiddag på en av Jamie Olivers italienska restauranger, bussresor, ont i fötterna, nutella-frukostar (barnen, inte jag), shopping, taxirally, Lejonkungar och dumplingkoma i Chinatown.


Vi måste nog åka tillbaka snart igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar