torsdag 29 januari 2015

torsdagslista




Dagens självdiagnos: Oändlig morgontrötthet i kombination med bitvis olidlig smärta i trasigt knä
Dagens HURRA!: Solen skiner i Kalmar
Dagens orättvisa: Några kollegor som jobbar i samma projekt som jag får åka till Boston på mässa. Jag får åka till Sundsvall.
Dagens lunch: pasta med fetaostlax
Dagens det-är-lite-mycket-nu: jag har ett telefonmöte, ett planeringsmöte OCH ska hinna skriva klart alla texter till utställningen idag
Dagens födelsedagsbarn: Pappa fyller 75 år idag
Dagens längtan: vill åka till Gotland och gå längs havet så mycket att jag nästan dör lite grann
Dagens tv-serie: house of cards säsong två. det är inte klokt vad bra den är.
Dagens skägg: 


skäggbild från min pinterest övriga härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar