tisdag 14 juli 2015

sju saker jag önskar mig en tisdag


Ett lite mindre regnigt juli. Alltså inte för att vara gnällig eller nåt, men nu får väl vädret ge sig?

I väntan på bättre väder hade det ju varit ljuvligt att klä sig i en sån här superfin tröja. Finns på Manners. Gillar man inte Ross+Rachel kanske Mr.Big+Carrie funkar bättre?


En mini getaway på nåt superfint spa-hotell. Typ Varbergs stadshotell som ser hur magiskt ut som helst. Kristin, som driver en av de finaste bloggarna jag vet, får mig att vilja packa ihop mitt pick och pack och flytta till Varberg imorgon med sina vansinnigt vackra bilder därifrån. Annars hade en fredag-lördag på det här stället funkat. Västkusten alltså, magi på nåt vis.


Ett nytt kök! Vårt kan vara det murrigaste, tråkigaste och mest opraktiska. Tant Johannas förra lägenhet hade ett kök att dö för. Det får stå modell för mina köksdrömmar. Kanske i höst?


En resa till Paris! Står typ högst på önskelistan just nu. I oktober kanske?!


Lästid. Jag älskar all tid det finns att läsa när man ligger i en solstol under ett parasoll. Tänker ägna oförsvarligt mycket tid till det när vi åker till solen i augusti.


En sån här önskar jag mig mest i blomväg just nu. Svärmorstunga tror jag de kallas. En riktig don´t mess with me planta. Älsk på den.


Vad önskar du dig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar