torsdag 9 februari 2017

sen sist


Sen sist har jag tydligen skrivit väldigt lite här, det inser man snart när man kollar datum och det senaste livstecknet var 30 januari. Men sen sist har jag också jobbat lite för mycket. Och ätit för lite glass. Just idag tycker jag allt som stannar på en halvliter så där två dagar i veckan är alldeles för lite. Jag tål inte ens glass, did I mention that? Det är typiskt sån information från hälsoinstituten som jag väljer att bortse från och låtsas aldrig ha hört. Är man rebell så är man liksom.

Sen sist har jag också konstaterat att jag hatar människor som raljerar över hur mycket för mycket de jobbar och bestämt mig för att inte bli sån eller vara sån (säger min sidekick självinsikten). Sen sist har jag också: saknat solen obegripligt mycket, tappat bort min senaste bok på ett tåg, fått massage som gav blåmärken i nacken, läst korrektur på mitt och Anna-Karins bokmanus och funderat på att måla om hela lägenheten. Jag har också sist av alla i världen börjat glo på Vampire Diaries. Älskar.

Jag längtar också obeskrivligt mycket tillbaka till ett varmt Miami Beach & Key West. Se bara på den gula färgen. Hur happy är inte den liksom??? 

*sneglar ut på den jämngrå matta som ligger över stan och fnyser*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar