måndag 27 mars 2017

vecka tretton.

Sista veckan i mars rivstartar med ett fantastiskt trist mail, en att-göra-lista längre som är längre än nån annan lista någonsin har varit och en trasig tumme. Men också sol, vårkänslor och naprapatbesök. Jag går in i en ny vecka med en helg i ryggen som varit otroligt hektiskt men mycket trevlig. Födelsedagar har firats med kompisar och jag har hängt med mannen på PM & Vänner i Växjö. Och med Leif såklart. Leif är 77 år och still going strong. Jag tänker att om han orkar fixa femrätters för 150 pers en lördagskväll så ska jag nog banne mig orka ta mig igenom en sista vecka i mars, hur galen april må se ut att bli.


Bortsett från ovannämnda händelser står på agendan den här veckan: en reseplanering och fikadejt med tonårig dotter och hennes kompis+mamma, ordna med lokal för boksläpp, träningspass, artikelläsning och intervjubokningar. Jag bör också ringa min bror, ASAP, om jag vill ha nånstans att bo kommande veckor.

Japp, det är sista veckan i mars det. 

Bring it on.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar